• FRAKT 59,- GRATIS OVER 599,-
  • LIVSTIDSGARANTI
  • RASK LEVERING FRA NORGE
  • Trygg betaling med Klarna

Ostoehdot

Standardimyyntiehdot kuluttajatuotteiden ostamiseen Internetin kautta

Nämä myyntiehdot muodostavat sopimuksen Ultimate Nordic AS myyjänä ja sinun ostajana välillä.

1. Sopimus

Sopimus koostuu tämän asiakirjan lisäksi verkkokaupassa olevista tiedoista ja mahdollisesta kirjeenvaihdosta, jota olet käynyt kanssamme ennen ostoa. Jos olemme sopineet ennen ostoa jotain, joka on sinulle parempi kuin tässä asiakirjassa mainitut ehdot, pätee sovittu. Jos tässä sopimuksessa on jotain, joka on sinulle parempi kuin mitä olemme sopineet, pätee tämä asiakirja (edellyttäen, että se ei riko lakeja).

2. Osapuolet

Myyjä, jäljempänä me tai meidän, on Ultimate Nordic AS, Tevlingveien 23, 1081 Oslo. Organisaationumeromme on 910 123 068. Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen info@camelbakshop.fi  Ostaja on henkilö, joka tekee tilauksen, jäljempänä sinä tai te.

3. Hinnat

Hinnat verkkokaupassa sisältävät arvonlisäveron. Kokonaishinta, eli hinta, jonka maksat sisältäen lisät kuten toimituskulut ja verot, ilmoitetaan verkkokaupassa tilauksen yhteydessä.

4. Sopimuksen syntyminen

Sopimus on sitova sekä sinulle että meille, kun olemme vastaanottaneet tilauksen. Jos on tapahtunut virhe, jonka sekä sinä että me ymmärrämme virheeksi, tämä ei päde. Esimerkiksi, jos teit virheen ja tilasit 100 takkia, vaikka tarkoituksesi oli tilata vain yksi, et ole velvollinen ostamaan 100 takkia. Tai jos tilaat tuotteen, joka on ilmainen virheen vuoksi verkkokaupassa, emme ole velvollisia antamaan sinulle tuotetta. Emme koskaan anna tuotteita ilmaiseksi.

Varaamme oikeuden varastosaldojen virheisiin; jos tuotetta ei ole varastossa, emme ole enää sidottuja sopimukseen.

5. Tilausvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle heti tilausvahvistuksen. Sinun tulee tarkistaa, että se on oikein. Jos huomaat virheitä, ilmoita niistä meille mahdollisimman pian, jotta voimme korjata ne.

6. Maksu

Käytämme NETS Easy -maksupalvelua, jonka avulla voit asiakkaana helposti valita korttimaksun, Vippsin, laskun tai osamaksun ostoksen jälkeen. Sinulla on kaksi maksuvaihtoehtoa asioidessasi kanssamme:

Maksu med Visa / Mastercard/MobilePay

Kun maksat kortilla, summa varataan maksukortiltasi, kunnes tilauksesi lähetetään meiltä. Käytämme 3D Secure -järjestelmää, joka on VISA

ja Mastercardin luoma turvallisuusstandardi internetmaksuille. Siirto tapahtuu turvallisesti SSL-salauksella. Tämä tarkoittaa, että kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä korttitietojasi, kun ne lähetetään verkkokaupasta maksupalveluntarjoajalle. Meillä on 100 % turvallista asioida.

Easy-lasku

AfterPay on osa Arvato Financial Solutionsia, joka on maailmanlaajuinen rahoituspalvelujen tarjoaja ja kuuluu Bertelsmann SE & Co. KGaA.

Sinun on oltava 18-vuotias, sinulla on oltava norjalainen henkilötunnus ja väestörekisterissä oleva osoite Norjassa käyttääksesi laskua. Osoite ei voi olla postilokero-osoite. Valitsemalla laskun hyväksyt, että Arvato hankkii sinusta luottotietoja. Kopio käytetystä tiedosta lähetetään sinulle sähköisesti. Asiakas saa linkin ja koodin kirjautumista varten tekstiviestillä.

7. Toimitus

Lähetämme tuotteet mahdollisimman pian til tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi osoitteeseen. Toimitusaika vaihtelee valitsemasi toimitustavan mukaan. Arvioitu toimitusaika ilmoitetaan tilauksen yhteydessä. Joskus toimitus voi viivästyä arvioidusta ajasta, jolloin ilmoitamme sinulle asiasta. Joskus voi myös käydä niin, että tilauksesi sisältämän tuotteen varastosaldo on virheellinen, emmekä pysty toimittamaan kyseistä tuotetta. Tällaisissa tapauksissa emme ole velvollisia toimittamaan juuri kyseistä tuotetta, mutta otamme sinuun yhteyttä tarjotaksemme vastaavaa tuotetta ja teemme parhaamme, jotta olisit tyytyväinen. Jos olet muuttanut mielesi etkä halua tuotetta, sinun on silti otettava se vastaan ja lähetettävä se takaisin meille. Muuten veloitamme sekä toimituskulut että tilauksesi käsittelyyn käytetyn ajan, vähintään 350 kruunua. On kuitenkin sallittua muuttaa mieltään. Jos ilmoitat meille ennen kuin lähetämme tuotteen tai lähetät tuotteen takaisin meille, se ei maksa sinulle mitään.

8. Tuotteen riski

Tuotteen riskillä tarkoitamme, kuka on vastuussa tuotteen korvaamisesta tai korjaamisesta, jos sille tapahtuu jotain. Tämä vastuu on meillä siihen asti, kunnes olet vastaanottanut tuotteen. Tuotteen katsotaan olevan vastaanotettu, kun se on toimitettu haluamaasi toimitusosoitteeseen.

9. Peruuttamisoikeus

Voit aina peruuttaa ostoksen 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen/tuotteet. Jos peruutat koko tilauksen, saat myös hyvityksen toimituskuluista ja mahdollisista muista maksuista tai veroista. Jos peruutat vain osan tilauksesta, saat rahat takaisin palautetuista tuotteista. Palautettavan tuotteen on oltava meille myyntikuntoinen. Uuden peruuttamislain mukaan voit käyttää tuotetta normaalisti ja silti peruuttaa 14 päivän kuluessa. Tällöin meillä on oikeus vaatia korvausta tuotteen arvon alenemisesta. Monissa tapauksissa, kuten vaatteiden kohdalla, arvon alenemiseksi katsotaan lähes täydellinen menetys, ja vaadimme vastaavan korvauksen. Jos harkitset ostoksen peruuttamista käytettyäsi tuotetta, suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä ensin, jotta voimme sopia ratkaisusta. Jos tuotteessa on vika, se katsotaan reklamaatioksi, ja siitä olemme kirjoittaneet alempana.

10. Tuotteen tarkastaminen

Kun vastaanotat tuotteen meiltä, suosittelemme tarkistamaan, että kaikki on kunnossa, eli että olet saanut oikean tuotteen, ettei se ole vahingoittunut kuljetuksessa tai ettei siinä ole muita puutteita. Jos havaitset virheitä tai puutteita, sinun on ilmoitettava siitä reklamaation yhteydessä. Lisätietoja tästä seuraavassa kohdassa.

11. Reklamaatio

Reklamaatio tarkoittaa, että tuotteessa on virhe tai puute. Jos huomaat tämän, sinun tulee ilmoittaa siitä meille kohtuullisessa ajassa, mieluiten mahdollisimman pian. Jos emme ole toimittaneet tuotetta luvattuun aikaan mennessä, sekin katsotaan puutteeksi, ja sinun tulee ilmoittaa siitä meille kohtuullisessa ajassa. Tämä ilmoitus tulisi tehdä kirjallisesti. Voit tehdä reklamaation viimeistään kahden vuoden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta tai viiden vuoden kuluessa, jos kyseessä on tavara, jonka on tarkoitus kestää huomattavasti pidempään.

12. Oikeutesi viivästyksen sattuessa

Jos emme toimita tuotetta/tuotteita tai toimitamme ne myöhemmin kuin on sovittu, eikä tämä ole sinun syytäsi, voit kuluttajansuojalain mukaan pidättäytyä maksusta, vaatia toimitusta, peruuttaa kaupan tai vaatia korvausta. Muista, että jos ilmoitamme sinulle, että tuote viivästyy, emme toimita sitä sovittua myöhemmin. Yleisesti ottaen emme ole hankalia, jos et enää halua tuotetta, kunhan ilmoitat siitä meille.

Toimitus: Voit vaatia, että toimitamme tuotteen/tuotteet kohtuullisessa ajassa, ellei se ole meille mahdotonta tai kohtuutonta.

Kaupan purku: Voit vaatia kaupan purkua, jos viivästys on olennainen tai jos emme toimita tuotetta asettamassasi lisäajassa.

Korvaus: Voit vaatia korvausta viivästyksen aiheuttamasta vahingosta. Tästä korvauksesta on lisätietoja kuluttajansuojalain 24 §

ä. Muista, että jos haluat vaatia jotain näistä, sinun on ilmoitettava meille viivästyksestä reklamaation yhteydessä, kuten kohdassa 11 on mainittu.

13. Oikeutesi vian sattuessa

Jos tuotteessa on vika eikä se ole sinun syytäsi, voit kuluttajansuojalain mukaan pidättäytyä maksusta, valita korjauksen ja uudelleentoimituksen välillä, vaatia hinnanalennusta, vaatia sopimuksen purkamista ja vaatia korvausta myyjältä.

Korjaus tai uudelleentoimitus: Voit vaatia, että korjaamme vian tai toimitamme uuden vastaavan tuotteen, ellei tämä ole meille mahdotonta tai kohtuuttoman kallista. Jos korjaamme tai toimitamme uuden tuotteen, meidän on tehtävä se kohtuullisessa ajassa ja ilman merkittävää haittaa sinulle. Voimme valita, yritämmekö korjata vian vai toimittaa uuden tuotteen, mutta emme enempää kuin kahdesti saman vian vuoksi.

Hinnanalennus: Jos vikaa ei korjata tai uudelleentoimiteta, voit vaatia suhteellista hinnanalennusta. Voimme valita, yritämmekö korjata vian tai antaa sinulle uuden tuotteen.

Sopimuksen purku: Hinnanalennuksen sijasta voit purkaa sopimuksen, mutta et silloin, kun vika on vähäinen. Voimme valita, yritämmekö korjata vian tai antaa sinulle uuden tuotteen.

Korvaus: Voit myös vaatia korvausta taloudellisesta vahingosta, joka aiheutuu tuotteen viasta. Tästä on lisätietoja kuluttajansuojalain 33 §

 

ä. Muista, että jos haluat vaatia jotain näistä, sinun on ilmoitettava meille viasta reklamaation yhteydessä, kuten kohdassa 11 on mainittu. Muista, että tämä koskee vikoja ja puutteita. Palautukset, jotka johtuvat pettymyksestä tai katumuksesta, käsitellään kohdassa 9.

14. Meidän oikeutemme

Jos et maksa tai täytä sopimusta, eikä tämä ole meidän syytämme, kuluttajansuojalain mukaan voimme pidättää tuotteen, vaatia sopimuksen täyttämistä, purkaa sopimuksen sekä vaatia sinulta korvausta. Voimme myös vaatia korkoja myöhästyneestä maksusta, perintäkuluja ja maksuja noutamattomista tuotteista.

Sopimuksen täyttäminen: Jos et maksa mitään, voimme pitää kiinni kaupasta ja vaatia sinua maksamaan, mutta tämä koskee vain tapauksia, joissa olemme toimittaneet sinulle tuotteen/tuotteet emmekä odota kohtuuttoman kauan.

Sopimuksen purku: Jos et maksa lainkaan, voimme purkaa kaupan.

Korvaus: Voimme vaatia sinulta korvausta taloudellisesta vahingosta, joka aiheutuu sopimusrikkomuksestasi kuluttajansuojalain 46 §

mukaisesti.

Korot: Jos et maksa sovittua summaa, voimme vaatia sinulta korkoa ostohinnasta viivästyskorkolain mukaisesti. Jos maksua ei suoriteta sen jälkeen, kun olemme ilmoittaneet sinulle maksun puuttumisesta, voimme lähettää asian perintään.

Maksu noutamattomista tuotteista: Jos et nouda ennakkoon maksamattomia tuotteita, voimme veloittaa sinulta vähintään 350 kruunun maksun. Tämä maksu kattaa vain todelliset kulumme tuotteen toimittamisesta ja takaisin saamisesta, kun et nouda sitä.

15. Takuu

Joskus myymillämme tuotteilla on takuu. Takuu tarjoaa ylimääräisiä oikeuksia, eikä se voi koskaan olla huonompi kuin mitä olemme tässä kuvanneet.

16. Henkilötiedot

Yksityisyytesi on meille tärkeää, ja siksi meillä on muutamia perusperiaatteita:

• Emme pyydä sinulta tietoja, ellei niitä tarvita.

• Emme jaa tietojasi kenellekään ilman nimenomaista lupaasi.

• Säilytämme tietosi erittäin luottamuksellisesti ja keskitymme yksityisyytesi ja turvallisuutesi suojaamiseen.

• Voit aina ottaa meihin yhteyttä (katso kohta 2), jos haluat tietää, mitä tietoja olemme sinusta tallentaneet, tai jos haluat, että muutamme tai poistamme henkilötietoja.

Mitä tietoja Ultimate Nordic AS säilyttää minusta ja miten niitä käytetään?

Mitä tietoja Ultimate Nordic AS säilyttää minusta ja miten niitä käytetään?

Nimi: On mukava tietää, kenen kanssa puhumme, ja lisäksi meidän on tiedettävä, kenelle toimitamme tuotteen/tuotteet.

Henkilötunnus: Jos maksat laskulla, meidän on varmistettava, että olet sinä, ja ettei kukaan muu tilaa tuotteita nimissäsi. Meidän on myös varmistettava, että aiot maksaa.

Sähköposti: Sähköpostiosoite on yksilöllinen tunnuksesi, jos päätät luoda tilin. Ilman sähköpostiosoitetta emme voi lähettää sinulle tilausvahvistusta, mikä on yksi velvollisuuksistamme. Jos haluat, lähetämme sinulle myös tietoa, tarjouksia ja muita uutisia. Jos et halua näitä, voit milloin tahansa peruuttaa uutiskirjeemme.

Osoite, postinumero ja paikkakunta: Meidän on tiedettävä, minne haluat meidän toimittavan tilaamasi tuotteen/tuotteet.

Matkapuhelinnumero: Jos täytät matkapuhelinnumeron, voimme lähettää sinulle seurantatietoja tilauksestasi.

Maksukortti: Jotta voimme veloittaa maksun, sinun on rekisteröitävä maksukorttisi. Tämä tieto ei tallennu meille, emmekä koskaan pääse käsiksi maksutietoihisi. Tiedämme vain, onko maksu voimassa.

Nets Easy: Jotta voimme tarjota sinulle mahdollisuuden käyttää Netsin maksutapoja, meidän on jaettava joitain tietoja sinusta Netsin kanssa. Tämä tapahtuu vain, jos valitset Netsin maksutavaksi. Nets käyttää tietoja arvioidakseen, oletko oikeutettu käyttämään heidän maksutapojaan. Käytettyjä tietoja ovat nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero, maksuhistoria sekä tilausinformaatio, kuten maksutapa, toimitustyyppi, tilauksen yksityiskohdat ja vastaavat. Tietojen käyttöä säätelee sovellettava tietosuojalainsäädäntö ja Netsin käytännöt.

Mitä Ultimate Nordic AS tekee suojatakseen antamiasi tietoja?

Palvelu käyttää Secure Sockets Layer (SSL) -teknologiaa, joka on teollisuusstandardi henkilökohtaisten ja arkaluontoisten tietojen, kuten nimen, sähköpostin, osoitteen ja korttitietojen salaamiseen. Ultimate Nordic tai alihankkijamme eivät tallenna korttitietoja. Nämä tiedot lähetetään salattuna maksupalveluntarjoajallemme, jolla on kaikki tarvittavat sertifioinnit korttitietojen tallentamiseen.

17. Riidanratkaisu

Tavoitteenamme on olla mahdollisimman joustavia, jotta vältämme ristiriidat. Jos emme kuitenkaan pääse sopimukseen, voit ottaa yhteyttä Kuluttajaneuvontaan. Jos tämä ei ratkaise asiaa, voimme joko me tai sinä pyytää kirjallisesti, että riita ratkaistaan Kuluttajariitalautakunnassa. Jos tämäkään ei tuota ratkaisua, lopullisen ratkaisun tekee käräjäoikeus.